Záruka a reklamace

Vždy se snažíme abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti. Proto Vám nabízíme pouze kvalitní a ověřené šperky. Nicméně i přesto se může někdy vyskytnout důvod k reklamaci. Všechny šperky, které prodáváme mají ze zákona záruku 2 roky. V případě důvodu k reklamaci, postupujte prosím, podle následujících bodů, abychom mohli vaši reklamaci uznat a co nejdříve ji vyřídit.  

I. Poškození vzniklé přepravou zásilky

V případě, že je Vám přijde poškozená zásilka, doporučujeme si ji nepřevzít. Pokud zjistíte až po rozbalení, že je zásilka poškozena, kontaktuje nás na emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo na telefonu +420 773 776 364  a to nejpozději do 3 pracovních dnů.

II. Reklamace v záruční době

Kupující je povinen zaslat prodejci oznámení o vadách - chybách výrobku neprodleně poté, co tyto závady zjistil.

Reklamace může být přijata pouze v záruční době.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nevhodným užíváním nebo ošetřením, vlastní poškozením apod. viz. obchodní podmínky.

Prodejce opraví nebo vymění vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.

III. Postup při reklamaci

Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace nám nejprve prosím nahlašte závadu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo telefonicky.

Následně nám zboží pošlete na tuto adresu:

Tomáš Krahulec - KlenotyEva
Záhumení 214
Valašské Klobouky, 766 01

Na této adrese příjímáme zboží k reklamaci výhradně formou zasláním poštovním zásilky. K zásilce prosím přiložte kopii faktury - která slouží jako záruční list. Rovněž uveďte povahu závady.

Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Pokud se zboží poškodí během přepravy nenese prodávající za toto odpovědnost. Zboží nám prosím neposílejte na dobírku.

V případě, že nám zasíláte poštou zboží k oprávněné reklamaci na vaše vlastní náklady, můžete požadovat slevu při dalším nákupu, nebo Vám vaše náklady spojené s dopravou zboží uhradíme přímo na Váš účet. V tomto případě je nutné doložit výši dopravného dokladem o zaplacení. (například podacím listkem.)